Novinarski krožek

Petošolci se poslavljajo

Učenka 5. razreda Zoja Avbar je v sklopu novinarskega krožka svoje sošolce, učence 5. razreda, ki bodo prihodnje šolsko leto “gulili” trebanjske klopi, vprašala, kaj jim je bilo všeč v tem šolskem letu in kaj si želijo za prihodnje leto. Odgovarjali so Mojca, Manca, Nika, Matija, Larisa, Maja, Tilen, Žan, Lovro. Lara, Lana.

Mojca Mohorčič

Kaj ti je bilo najbolj všeč v tem šolskem letu? Likovna umetnost.

Kaj si želiš doseči v naslednjem? Boljše ocene.

Kaj ti je bilo najbolj všeč pri pouku, ko vas je učila učiteljica Ana Kastigar? To, da nam je pustila, da smo imeli »proste ure«.

Kaj ti je bilo najbolj všeč, ko vas je učila učiteljica Karmen Koželj? Da nam je dobro razlagala snov.

Hvala, ker si si vzela čas za intervju. Malenkost.

Nika Hočevar

Kaj ti je bilo najbolj všeč v tem šolskem letu? Druženje s sošolci.

Kaj si želiš doseči v naslednjem? Da bom uspešnejša.

Kaj ti je bilo najbolj všeč pri pouku, ko vas je učila učiteljica Ana Kastigar? Da nas je učila.

Kaj ti je bilo najbolj všeč, ko vas je učila učiteljica Karmen Koželj? Da nas je naučila angleščine.

Hvala, ker si si vzela čas za intervju.

Manca Verce

Kaj ti je bilo najbolj všeč v tem šolskem letu? Ko smo imeli nastope.

Kaj si želiš doseči v naslednjem? Da bi bila odlična.

Kaj ti je bilo najbolj všeč pri pouku, ko vas je učila učiteljica Ana Kastigar? Da je podaljšala športno vzgojo.

Kaj ti je bilo najbolj všeč, ko vas je učila učiteljica Karmen Koželj? Da je vse podrobno razložila.

Hvala, ker si si vzela čas za intervju.

Žan Pograjc

Kaj ti je bilo najbolj všeč v tem šolskem letu? Da smo lahko igrali igrice.

Kaj si želiš doseči v naslednjem? Več športne vzgoje.

Kaj ti je bilo najbolj všeč pri pouku, ko vas je učila učiteljica Ana Kastigar? Da je bila zabavna.

Kaj ti je bilo najbolj všeč, ko vas je učila učiteljica Karmen Koželj? Da nas je učila angleščino.

Hvala, ker si si vzel čas za intervju.

Maja Rogelj

Kaj ti je bilo najbolj všeč v tem šolskem letu? Ko smo lahko delali po skupinah.

Kaj si želiš doseči v naslednjem? Boljše ocene.

Kaj ti je bilo najbolj všeč pri pouku, ko vas je učila učiteljica Ana Kastigar? Ko smo delali po parih in ko smo delali sami.

Kaj ti je bilo najbolj všeč, ko vas je učila učiteljica Karmen Koželj? Samostojno delo.

Hvala, ker si si vzela čas za intervju.

Lucija Smolič

Kaj ti je bilo najbolj všeč v tem šolskem letu? Da smo gledali filme.

Kaj si želiš doseči v naslednjem? Večji napredek pri učenju.

Kaj ti je bilo najbolj všeč pri pouku, ko vas je učila učiteljica Ana Kastigar? Da je upoštevala vsa naša mnenja.

Kaj ti je bilo najbolj všeč, ko vas je učila učiteljica Karmen Koželj? Da smo med poukom poslušali glasbo.

Hvala, ker si si vzela čas za intervju.

Matija Kužnik

Kaj ti je bilo najbolj všeč v tem šolskem letu? Da smo imeli odmor.

Kaj si želiš doseči v naslednjem? Da bom boljši športnik.

Kaj ti je bilo najbolj všeč pri pouku, ko vas je učila učiteljica Ana Kastigar? Ko smo imeli športno vzgojo.

Kaj ti je bilo najbolj všeč, ko vas je učila učiteljica Karmen Koželj? Da me angleščino uči moja teta.

Hvala, ker si si vzel čas za intervju.

Larisa Marinčič

Kaj ti je bilo najbolj všeč v tem šolskem letu? Da smo imeli »proste ure«.

Kaj si želiš doseči v naslednjem? Dober uspeh.

Kaj ti je bilo najbolj všeč pri pouku, ko vas je učila učiteljica Ana Kastigar? Da nam je pustila, da smo dajali svoje predloge.

Kaj ti je bilo najbolj všeč, ko vas je učila učiteljica Karmen Koželj? Da nam je veliko povedala.

Hvala, ker si si vzela čas za intervju.

Zoja Avbar

Kaj ti je bilo najbolj všeč v tem šolskem letu? Da nas je učila učiteljica Ana Kastigar.

Kaj si želiš doseči v naslednjem? Rada bi bila uspešna, tako kot letos.

Kaj ti je bilo najbolj všeč pri pouku, ko vas je učila učiteljica Ana Kastigar? Da je podpirala naše ideje.

Kaj ti je bilo najbolj všeč, ko vas je učila učiteljica Karmen Koželj? Da nam je zmeraj vse razložila.

Lara Slak

Kaj ti je bilo najbolj všeč v tem šolskem letu? Da smo lahko sami pripravljali kvize.

Kaj si želiš doseči v naslednjem? Želim si biti odlična, tako kot sem bila letos.

Kaj ti je bilo najbolj všeč pri pouku, ko vas je učila učiteljica Ana Kastigar? Da ni dajala veliko domačih nalog.

Kaj ti je bilo najbolj všeč pri pouku, ko vas je učila učiteljica Karmen Koželj? Da ob petkih ni dajala domačih nalog.

Hvala, ker si si vzela čas za intervju.

Tilen Stermec

Kaj ti je bilo najbolj všeč v tem šolskem letu? Ko smo lahko delali kar koli.

Kaj si želiš doseči v naslednjem? Rad bi imel boljše ocene.

Kaj ti je bilo najbolj všeč pri pouku, ko vas je učila učiteljica Ana Kastigar? Da nismo imeli veliko naloge.

Kaj ti je bilo najbolj všeč pri pouku, ko vas je učila učiteljica Karmen Koželj? Da nismo imeli veliko naloge.

Hvala, ker si si vzel čas za intervju.

Lovro Porle

Kaj ti je bilo najbolj všeč v tem šolskem letu? Dobre ocene.

Kaj si želiš doseči v naslednjem? Želim imeti čim več prijateljev.

Kaj ti je bilo najbolj všeč pri pouku, ko vas je učila učiteljica Ana Kastigar? Da ni dajala veliko domače naloge.

Kaj ti je bilo najbolj všeč, ko vas je učila učiteljica Karmen Koželj? To, da je razložila stvari.

Hvala, ker si si vzel čas za intervju.

Lana Finc

Kaj ti je bilo najbolj všeč v tem šolskem letu? Da smo lahko šli v računalniško učilnico.

Kaj si želiš doseči v naslednjem? Boljše ocene.

Kaj ti je bilo najbolj všeč pri pouku, ko vas je učila učiteljica Ana Kastigar? Ni dala veliko nalog.

Kaj ti je bilo najbolj všeč pri pouku, ko vas je učila učiteljica Karmen Koželj? To, da je veliko razlagala.

Hvala, ker si si vzela čas za intervju.

Zoja A.

 

Dejan Vunjak, pevec: “V šolah se preveč obremenjujejo s tem, kdo je priljubljen in kdo ne!”

Pri novinarskem krožku smo se odločili, da bomo nekaterim znanim glasbenikom, ki so nam všeč, poslali nekaj vprašanj. Nekateri nam sploh niso odgovorili, drugi so nam napisali, da ne želijo odgovarjati na vprašanja, tretji pa so si z veseljem vzeli čas za nas. Tako se je tudi Dejan Vunjak, ki prepeva priljubljeno Limonado, z veseljem odzval na našo prošnjo in zelo obširno odgovoril na vprašanja, ki jih je zanj pripravila učenka 5. razreda Manca Verce.

 Ste si že kot majhen otrok želeli peti?

Ko sem bil majhen, sem zelo rad hodil na očetove nastope, čeprav sem šel bolj redko, saj smo v družini razumeli, da je to njegova služba. Ko sem bil na nastopih, sem izredno občudoval njegovega bobnarja, ki so ga klicali Bumbar, zaradi katerega sem potem tudi začel pri 6 letih igrati bobne. Pri 7 letih pa sem začel igrati tudi kitaro, saj se mi je vedno dopadlo, kako jo je igral oče. Nikoli pa si nisem mislil, da bom postal pevec. Življenje ima pač svoje načrte.

Kdaj ste prvič nastopili?

Z nastopanjem sem se spoznal, ko sem bil še zelo majhen, star recimo 5, 6 let. Takrat me je oče povabil na oder in skupaj sva zapela pesem Najlepše so kelnarce. On je zapel: »Najlepše so kelnarce, vsak pijanec ve« in nato jaz: »Ko z ritko miga in ga dviga, prav lepo mi je.« Ljudje so se zelo smejali. Z drugo vrstjo nastopanja pa sem se srečal pri 7 letih, ko smo začeli na RTV Slovenija snemati mladinsko oddajo Pepi vse ve.

Ali raje pojete kot solist ali v duetu/skupini?

Na začetku mi je bilo zelo čudno nastopati kot pevec. Danes pa sem se tega že navadil. Najraje pa nastopam s svojim bendom Brendijeve barabe. Vedno sem pristaš živih nastopov.

Kolikokrat ste že nastopili na porokah? Sploh še štejete?

Svojih nastopov ne štejem. Žal. Včasih bi si jih rad začel pisati, pa si nato vedno rečem, saj nima smisla, sem že zamudil 20 let pisanja nastopov, saj sem prej igral še v orkestrih, pri očetu, pri skupini Balkan Boys, Atomik harmonik itd.

Je petje vaš hobi ali poklic?

Petje je moj poklic in hobi hkrati. Zato včasih marsikdo ne razume, ko sem 24 ur na dan posvečen svojemu poklicu, saj so ljudje navajeni, da sta hobi in poklic dve povsem različni stvari.

Katera je bila vaša najljubša skupina, ko ste obiskovali osnovno šolo, če se spomnite?

Svoje najljubše skupine iz otroških let nimam. Vedno sem poslušal vse vrsti glasbe. Se pa spomnim, da sem si veliko vrtel Čuke. Potem je prišel čas, ko so bili popularni Bepop in nato Atomik harmonik. Drugače pa sem zelo rad poslušal tudi starejšo glasbo, ki mi jo je pokazal oče. Beatles, Status Quo, Queen, Aerosmith …

Pri katerih letih ste se prvič zaljubili?

Haha, recimo, da sem prvo svojo simpatijo imel že v vrtcu. To sta bili dvojčici. Na vsak način sem jima zmeraj hotel dati lupčka na lička. Recimo, da mi je včasih uspelo, včasih pa tudi ne.

Ste bili v šoli priljubljeni med sošolci?

Dobro vprašanje, na katero bi bilo bolje, da bi odgovorili drugi, saj ne vem, kako so me oni videli v svojih očeh. Če bi sam ocenil, bi rekel, da sem bil nekje na sredini, saj sem se razumel z večino in z vsakim sem se lahko pogovarjal in družil. Rekel bi samo, da se s tem preveč obremenjujemo v šolah, kdo je priljubljen in kdo ne. Jaz bi rekel, da je vsak priljubljen v svojem krogu ljudi, s katerimi se počuti dobro. Kaj pa si mislijo tisti, ki ti ne pašejo kot družba, pa je vseeno. Verjetno zaradi tega nikoli na srečo nisem imel prevelikih problemov v šoli, saj sem se vedno raje umaknil in nisem rinil tja, kjer ne bi dobil spoštovanja od sočloveka.

Kakšne ocene ste imeli v 5. razredu?

Enako je pri ocenah. Nikoli nisem bil na vrhu ali na dnu lestvice ocen. Vem, da sem bil prav dober. Ocene pa verjetno med 3, 4, 5.

Ste bili kot najstnik težavni? Kako bi na to vprašanje odgovorila vaša mama?

Mislim, da si upam trditi, da nikoli nisem bil problematičen otrok. Nikoli nisem naredil česa res grozno slabega. Ne v osnovni šoli, ne v srednji. Bil sem vedno bolj živahne narave, kar je bilo največkrat tudi izpostavljeno na govorilnih urah. Recimo, da imam preveč energije, da preveč govorim … Nikoli pa nisem izvajal vandalizma, nikoli se nisem pretepal, kradel, kadil, pil alkohola … Res je, da sem se večkrat skregal skoraj z vsakim profesorjem, ampak vedno na spoštljiv način, tako da sem imel z vsemi lepe odnose.

Se spomnite kakšnega zabavnega ali nenavadnega dogodka, ki se vam je zgodil v šoli? Ste naredili kakšno neumnost?  

Spomnim se, da sem se med odmorom igral z nekakšno igračo, ki se prilepi na zid in se nato počasi odlepi. V avli sem jo metal v zrak in po nesreči sem jo vrgel preveč visoko, zaradi česar se je zalepila na strop. Takrat sem bil v osmem razredu. Dve leti nazaj sem znova obiskal svojo šolo in še danes, po 12 letih, je na stropu točno ta igrača. To je bilo po nesreči in še danes se s profesorji nasmejemo na ta račun.

In za konec, kaj bi svetovali šolarjem, ki sanjajo o tem, da bi postali pevci?

Resno verjamem v to, da je vse mogoče, če se le hoče. Če si nekdo želi postati pevec, naj dela v tej smeri že danes. Naj doma veliko poje, se morda vpiše v kakšno pevsko šolo ali naj si na portalu Youtube pogleda kakšen posnetek. Naj ga ne bo strah stopiti na oder in odpeti kakšno pesem na kakšni prireditvi. Naj se ne ustavi, če mu kdo reče, da ne zna peti, saj je veliko ljudi, ki drugim vlivajo dvom (na primer zaradi neprivoščljivosti …).

M. Verce

Blaž Švab, pevec Modrijanov:
“V 5. razredu sem dobil prvo enico.”

Pri novinarskem krožku smo “zaslišali” tudi Blaža Švaba, pevca priljubljene zasedbe Modrijani, ki si je res potrudil in si vzel kar nekaj časa za nas. Ko smo mu poslali prošnjo za intervju, nam je sicer odgovoril, da bo sodeloval le v primeru, če ga bomo vprašali kaj zabavnega in inovativnega. Učenka 5. razreda Lucija Smolič je tako imela kar težko nalogo, da je pripravila zanimiva in malce neobičajna vprašanja. Izvedeli smo marsikaj novega.

Kakšni ste bili kot najstnik? Ste bili težavni? Kako bi na to vprašanje odgovorila vaša mama?

Kot najstnik sem bil zelo resen. Mogoče še preveč odgovoren. Imel sem zelo jasna stališča, kaj želim, in zelo organizirane dneve. Živel sem družabno življenje, hodil v kino ali naokoli. A delo za šolo in za ansambel je bilo vedno opravljeno. Rad sem se učil in hodil v šolo. Bil sem zelo radoveden in občutek sem imel, da me čaka cel svet. Mami bi najbrž rekla, da sem bil preveč strog do sebe.

Kdaj ste se prvič zaljubili in kako je bilo ime vaši prvi simpatiji?

Rad sem se zaljubljal. Pogosto. Prva simpatija se je zgodila že v vrtcu. Bil sem tak mali osvajalec. 

Kakšno je bilo vaše spričevalo v 5. razredu?

V osnovni šoli sem bil odličnjak. Ampak odličnjak, ki sem se moral za ocene učiti. Oboževal sem zgodovino in geografijo. Do tega še vedno gojim veliko veselja. Malce mi je žal, da nisem šel študirat zgodovine. Sem pa v 5. razredu dobil prvo enico. Za fiziko in elektriko. Nisem razumel elektrike.

Ali ste v osnovni ali srednji šoli zagodli kakšno neumnost?

Niti ne. Načeloma sem že takrat zelo rad igral in pel. Med vsakim odmorom smo bili v razredu s klavirjem in na vso moč peli, da nas je slišala celotna šola. Že navsezgodaj.

Kateri je bil vaš najljubši predmet v osnovni šoli?

Zgodovina in še enkrat zgodovina. Tudi zdaj veliko prebiram zgodovinske knjige in revije. O zgodovini se lahko pogovarjam ure in ure. Tudi ko hodim po mestu, zgradbe opazujem skozi časovno dimenzijo. Kdo je tukaj bival, kdo je to gradil.

In za konec, kaj bi svetovali šolarjem, ki sanjajo o tem, da bi postali pevci?

Vsem bi svetoval, da naj sanjajo in si želijo, močno želijo, da se lahko uresničijo čisto vse sanje, res čisto vse. Prav vse je mogoče in na dosegu roke. Ter da naj za to pridno delajo, tudi garajo. Kot je rekel filozof Seneka, Sreča je sovpadanje pripravljenosti s priložnostjo. Zato kar pogumno.

L. Smolič

Spoznajmo naše učiteljice

Na začetku šolskega leta smo se na kratko predstavili učenci novinarskega krožka in zapisali nekaj o sebi, sedaj pa smo se nekatere učenke odločile, da bomo intervjuvale učiteljice na naši šoli in jim zastavile nekaj vprašanj o njihovem delu. Zanimalo nas je, kako dolgo že poučujejo tu, kako jim je všeč poučevanje in marsikaj drugega. Preberite, kaj zanimivega so povedale.

Bojana Kastigar (kombinacija 1. in 2. razred, podaljšano bivanje, jutranje varstvo)

Koliko časa poučujete na tej šoli?
Na tej šoli poučujem 27 let.

Kateri razred najraje poučujete?
Poučujem 2. razred. S poučevanjem v višjih razredih nimam veliko izkušenj, saj sem bila vsa leta v 1. ali 2. razredu, razen nadomeščanja v primeru bolniške odsotnosti učiteljice.

Ali vam je poučevanje všeč?
Zelo mi je všeč, čeprav je vsako leto težje, saj prihajajo otroci, ki so zelo različni po sposobnostih in vedenju, zato se jim je potrebno prilagajati in se spreminjati. Je pa dober občutek na koncu šolskega leta, ko vidiš, koliko znanja so učenci pridobili.

Če bi si lahko izbrali, kateri predmet bi učili?
Slovenščino.

Kateri razred bi najraje učili?
Drugi razred, a bi bila vesela, če bi se število otrok povečalo, tako da bi bili brez kombinacije.  


Mateja Škufca Langus
(kombinacija 3. in 4. razred)

Koliko časa poučujete na tej šoli?
 Na tej šoli poučujem 17 let.

Kateri razred najraje poučujete?
 Najraje poučujem 4. razred.

Ali vam je poučevanje všeč?
 Poučevanje imam zelo rada. 

Če bi si lahko izbrali, kateri predmet bi učili?
 Učila bi geografijo.

Kateri razred bi najraje učili?
Mislim, da 4. ali 5. razred, otroke, ki so stari med 9 in 11 let.


Nina Dimec Dular (podaljšano bivanje, gospodinjstvo)

Koliko let poučujete na tej šoli?
Na tej šoli poučujem dvanajsto leto.

Ali vam je poučevanje na šoli všeč?
Poučevanje na PŠ Dobrnič mi je zelo všeč.

Če bi lahko izbrali, kateri predmet bi učili?
Kot profesorica biologije in gospodinjstva bi seveda izbrala poučevanje gospodinjstva v petem in šestem razredu in poučevanje biologije v osmem in devetem razredu.

Ne glede na to, kje in kaj poučuješ, in jaz trenutno poučujem  v podaljšanem bivanju in učim gospodinjstvo v 5. razredu, pa moraš kot učitelj čutiti in živeti svoje poslanstvo. To vidim kot strokovno podajanje znanja, navduševanje za svoj predmet, za svoje področje, biti moraš zgled, znati kompetentno vzgajati in biti pri svojem delu samozavesten, ustvarjalen in poln želje po nenehnem izpopolnjevanju svojega pedagoškega dela. V učencih poskušam zanetiti raziskovalni duh, da znajo opazovati, poročati, preveriti, eksperimentirati, ustvarjati, razvijati ideje, se nenehno spraševati, kako in zakaj, biti vztrajni in odgovorni. Pri svojem delu moraš spoštovati samega sebe in zaupati v svoje znanje, spoštovati svoje učence in biti do njih tenkočuten ter pozitivno in optimistično naravnan. Moja naloga je, da učencem pokažem, kje so še možne poti do znanja, kako znanje uporabiti in ga poiskati. Zagovarjam stališče, da je treba učencu dati vedeti, da imamo kot učitelji  avtoriteto, vendar da smo tudi mi le ljudje, ki smo lahko kdaj pa kdaj zmotljivi. Na napakah se vsi največ naučimo.Tudi slabe izkušnje so lahko neprecenljive.

Kateri razred bi najraje učili?
Poučevanje kateregakoli razreda je velik izziv za vsakega učitelja. Vsak razred te veliko novega nauči, kot učitelj si pridobiš ogromno izkušenj. Delo z mladim človekom je zame vedno navdihujoče. Tudi učitelji smo učenci, ki nas sleherna situacija navdaja z novimi priložnostmi za napredek.

Pri svojem delu se srečujem tudi s težavnimi učenci, in takrat moram še toliko bolje znati uporabiti vse svoje znanje, veščine in energijo. Učenci nas vsakodnevno opazujejo, izzivajo, ugotavljajo, kje so meje naše tolerance, in nas strokovno preizkušajo. Verjamem, da je ključna lastnost dobrega učitelja neizmerna potrpežljivost, h kateri vsakodnevno stremim in jo poskušam udejanjati na vsakem koraku pri delu z mladimi. Zelo me vleče k mojemu strokovnemu področju in k delu z učenci drugega in tretjega triletja. Vendar so mi učenci prvega triletja, s katerimi preživim največ časa, zlezli pod kožo in tudi njih z največjim veseljem učim.


Miloja Bukovec
(kombinacija 3. in 4. razred, podaljšano bivanje)

Koliko časa poučujete na tej šoli?
Na PŠ Dobrnič sem začela poučevati v tem šolskem letu, torej septembra. Tukaj poučujem komaj nekaj mesecev, a se mi zdi, kot da je preteklo že veliko časa.   

Kateri razred najraje poučujete?
Zelo težko bi se odločila, kateri razred najraje poučujem, ker sta delo v razredu in poučevanje zelo odvisna od starosti učencev in od teme, ki jo obravnavamo. Malo pa je odvisno tudi od same priljubljenosti predmeta. Tako je kakšen dan med »najljubšimi« slovenščina, drugič matematika. Skratka, v vsakem razredu je delo drugačno. Včasih mi je bližja snov 3. razreda, saj imam tudi sama hčerko podobnih let, včasih pa je bolj zanimivo delo in pogovori s starejšimi učenci.  

Ali vam je poučevanje všeč?
Seveda.

Če bi si lahko izbrali, kateri predmet bi učili?
Glede na to, da sem se izobraževala za učiteljico slovenščine, bi se odločila za poučevanje materinščine, čeprav mi je v tem času, ki sem ga preživala na tej šoli, priraslo k srcu tudi delo z mlajšimi.

Kateri razred bi najraje učili?
To mi niti ni tako pomembno, pomembno mi je delo z učenci, ne glede na njihovo starost.

Z. Avbar, L. Smolič, L. Slak

Šola v naravi za petošolce

Petošolci Manca, Matija, Zoja, Lara, Larisa, Lovro, Anže, Lana, Mojca in Žan smo se v tednu od 11. do 15. marca udeležili šole v naravi v Prekmurju. Malo smo plavali, malo hodili, predvsem pa se veliko družili in marsikaj novega naučili. Preberite si nekaj naših vtisov.

Kako si se počutil/a v šoli v naravi?

Matija: Zelo dobro.

Larisa: Super.

Lovro: Dobro.

Anže: Lepo.

Lana: Še kar dobro, le hrana ni bila tako dobra.

Žan: Imel sem se res dobro, dobil sem tudi nove prijatelje.

Lucija: V redu.

Zoja: V redu. 

Manca: Bilo mi je še kar v redu, čeprav sem pričakovala, da mi bo bolj všeč.

Lara: V redu. 

Ali so ti bile dejavnosti všeč?

Matija: Odlične so bile.

Larisa: Ja.

Lovro: Ja.

Anže: Ja.

Lana: Še kar. 

Žan: Ne ravno, ker smo imeli zaradi dejavnosti manj časa za druženje.

Lucija: Ja, lahko pa bi bile še boljše.

 Zoja: Ja, še kar.

Manca: Ja, so mi bile kar všeč.

Lara: Ojoj, ne vem, bile so še kar dobre.

Ali je bila hrana dobra?

Matija: Hrana je bila zelo dobra.

Larisa: Še kar.

Lovro: Recimo.

Anže: Bila je zelo dobra.

Lana: Ja.

Žan: Niti ne, lahko bi še kaj dodali.

Lucija: Ja.

Zoja: Da.

Manca: Ja, še posebno pa mi je bila všeč prekmurska gibanica.

Lara: Lahko bi bila boljša.

Kakšne so bile sobe?

Matija: Dobre.

Larisa: V redu.

Lovro: Bile so udobne.

Anže: Malo so bile plesnive.

Lana: V sobi sem bila s sošolko in imeli sva učiteljsko sobo. Imeli sva eno posteljo, en vzglavnik, eno odejo in en stol.

Žan: Dobre, udobne, le vzglavniki bi bili lahko bolj mehki.

Lucija: Bile so lepo urejene, le  postelje so bile malo trde.

Zoja: Lepe.

Manca: Bile so v redu.

Lara: Postelje so bile malo trde in neudobne. 

Ali si zadovoljen/na s svojim uspehom na plavanju? Ali misliš, da bi lahko dosegel še kaj več? 

Matija: Ja.

Larisa: Ja.

Lovro: Ja.

Anže: Ja.

Lana: Ja.

Žan: Mogoče, ne vem.

Lucija: Ja, lahko pa bi dosegla še kaj več.

Zoja: Ja.

Manca: Delno sem zadovoljna, pričakovala sem boljšega.

Lara: Pričakovala sem dosti več. Rada bi dosegla še več, ker hočem še bolje plavati. 

Kaj ti je bilo najbolj všeč v šoli v naravi?

Matija: Najbolj mi je bil všeč pohod.

Larisa: Všeč so mi bile dejavnosti po plavanju.

Lovro: Orientacija.

Anže: Najbolj mi je bilo všeč, ko smo spali in plavali.

Lana: Najbolj mi je bil všeč bazen.

Žan: To, da smo imeli zastonj teden, da smo šli lahko plavat.

Lucija: Najbolj sta mi bila všeč kuhanje in plavanje.

Zoja: Ko smo kuhali in ko smo šli v muzej.

Manca: Ko smo plavali in ko smo si šli ogledat muzej.

Lara: Kuhanje, orientacijski pohod, vroči bazen. 

Ali si spoznal/a veliko novih prijateljev?

Matija: Ja.

Larisa: Nekaj.

Lovro: Ja.

Anže: Ja, tri.

Lana: Ja.

Žan: Ja, pet, šest.

Lucija: Ne, ker se poznamo že izven šole.

Zoja: Ne veliko.

Manca: Ne ravno veliko.

Lara: Spoznala sem pet novih prijateljic.

Kako ti je bilo všeč Prekmurje?

Matija: Zelo mi je bilo všeč.

Larisa: Zelo.

Lovro: Še kar všeč mi je bilo, le preveč je ravno.

Anže: Zelo.

Lana: Dobro mi je bilo, lahko pa bi šli še kam drugam.

Žan: Bilo mi je všeč, ni mi pa bilo všeč, ker govorijo prekmursko.

Lucija: V redu, ni nič posebnega.

Zoja: Ni nič posebnega, bilo mi je pa všeč.

Manca: Bilo je v redu, bilo mi je všeč.

Lara: Všeč mi je bilo, ker je bilo veliko ravnega, ker se mi ne ljubi hoditi v hribe. 

Ali se ti je zgodil kakšen zabaven dogodek? 

Matija: Ja.

Larisa: Je.

Lovro: Niti ne.

Anže: Ne.

Lana: Ja, ko smo plesali disko.

Žan: Ne.

Lucija: Ja, Murska Sobota ima talent.

Zoja: S puncami smo se veliko zabave, drugače pa se ni zgodilo nič posebnega.

Manca: Ne.

Lara: Murska Sobota ima talent in disko. 

Kaj si boš najbolj zapomnil/a od tega tedna v šoli v naravi?

Matija: Ko smo se igrali yu-gi-oh karte.

Larisa: Murska Sobota ima talent.

Lovro: Da sem spoznal nove prijatelje.

Anže: Da sem dobil nove prijatelje.

Lana: Najbolj si bom zapomnila, da sem dobila alergijo na pršice.

Žan: “Špagetarje”.

Lucija: Kuhanje.

Zoja: Disko večer.

Manca: Mursko Soboto.

Lara: Ko sem dobila nove prijatelje, disko večer in Murska Sobota ima talent. 

Si zelo pogrešal starše, brate, sestre … ?

Matija: Ne.

Larisa: Ja.

Lovro: Ne.

Anže: Ne.

Lana: Pogrešala sem bratca in mami.

Žan: Ne ravno.

Lucija: Ne.

Zoja: Ne veliko, bolj ob večerih, ko nisem imela dela, čez dan pa ne.

Manca: Ja, še posebej starše.

Lara: Občasno. 

Učenci novinarskega krožka


Tekmovanje v znanju naravoslovja Kresnička

V začetku meseca februarja je tudi na PŠ Dobrnič potekalo tekmovanje iz znanja naravoslovja – Kresnička, ki se ga je udeležilo kar nekaj učencev naše šole. Med vsemi učenci Osnovne šole Trebnje pa sta bila najuspešnejša prav učenca dobrniške šole, in sicer Janja Smolič, ki je osvojila prvo mesto med tretješolci, in Rok Vovko, ki je bil najboljši med prvošolci. Zato nas je zanimalo, kakšen je občutek, ko zmagaš, kakšen je recept, da posežeš po najvišjih mestih, in kakšne so se tekmovalcema zdele naloge.

Janja, kako se počutiš ob uspehu na tekmovanju?

Dobro.

So se ti zdele naloge težke?

Niti ne.

Kako si se pripravljala na tekmovanje?

Veliko sem se učila, veliko pa smo vadili tudi v okviru podaljšanega bivanja.

Kateri poskus ti je bil najtežji?

Najtežji mi je bil poskus s kruhom.

Zakaj ravno ta?

Ker smo morali vedeti vse o glivah in o plesni.

Kateri pa najlažji?

Najlažji mi je bil poskus z žogicami.

Zakaj?

S tem poskusom smo se največ ukvarjali, največkrat smo ga izvedli, poskusili.

Ali si bila kaj živčna pred tekmovanjem?

Čisto malo.

Zakaj si se odločila, da boš sodelovala na tem tekmovanju?

Razlog je bil to, da na tekmovanju Kresnička sodelujem že od 1. razreda, poleg tega pa tudi vprašanja niso tako težka.

Ali si pričakovala zmago?

Da.

In kaj nam je povedal Rok?

Rok, kako se počutiš ob uspehu na tekmovanju?

V redu.

So ti bile naloge težke?

Ne.

Kako si se pripravljal na tekmovanje?

Dobro.

Kateri poskus ti je bil najtežji?

Noben.

Kateri pa najlažji?

Najlažji je bil poskus z vodnimi balončki.

Ali si bil kaj živčen pred tekmovanjem?

Ne.

Zakaj si se odločil, da boš sodeloval na tekmovanju?

Ker mi je bilo všeč.

Si pričakoval zmago?

Da.

Hvala za sodelovanje!                           L. Smolič in Z. Avbar


Pozitivni nemir z Ansamblom Nemir 

Učenke novinarskega krožka Zoja, Lucija, Maja in Lara so za “krstni intervju” zaslišale člane skupine Nemir, ki je v Dobrniču nastopila kot gost proslave pred dnevom samostojnosti in enotnosti. Preberite, kaj zanimivega so izvedele.

 

Koliko let že deluje Ansambel Nemir?

Ansambel Nemir deluje od leta 2006. Letos smo praznovali 12 let, odkar smo skupaj.

Kdo je ustanovil zasedbo?

Ansambel je bil, kot sem že dejal, ustanovljen leta 2006, in sicer so ga ustanovili štirje člani, to so bili Andrej  Zupan, Gregor Možina, David Brajer in Tomaž Gracar.

Kako ste se spoznali?

Spoznali smo se povsem naključno. Vsi smo glasbeniki, in eden je prišel k enemu na »špil«, drugi k drugemu in tako naprej. Potem smo se malo zamenjali in nastal je ansambel. Zasedba se je z leti malo kadrovsko spreminjala, nekateri člani so odšli, drugi so prišli na novo … Sedaj smo šestčlanska skupina in vse deluje, tako kot mora.

Kje ste nastopili prvič, kje je bil vaš prvi nastop?

Prvi nastop Ansambla Nemir je bilo praznovanje abrahama v gostilni Pri Micki.

Ali se še spomnite, katero pesem ste napisali najprej? Katera je bila vaša prva?

Uf, to je bilo pa že dolgo časa nazaj. Mislim, da je naša prva skladbica Prva ljubezen. Avtor je naš kitarist, glasbo pa je napisal Joško Mikec.

Ali je glasba vaš poklic?

Ne, ni naš poklic, ampak je hobi.

Koliko nastopov oziroma koncertov imate na leto?

Priznati moram, da imamo na leto ogromno nastopov. Točne številke sicer ne vem, ampak nekako od 100 do 200.

Na katerem od teh nastopov ste imeli največjo tremo?

Največ treme je prisotne pred vsakim festivalom, takrat, ko smo se še udeleževali festivalov, torej tekmovanj narodno-zabavne glasbe. Na festivalih živčki vedno delajo.

Na koliko porokah ste igrali v letu 2018?

Zaigrali smo na osmih porokah.

Kdo sicer največkrat poje solo?

V Ansamblu Nemir poje drugi tenor naš kitarist Andrej Zupan.

Ali ste se veselili današnjega nastopa?

Ja, nemirovci se veselimo vsakega nastopa. Seveda smo se veselili tudi današnjega koncerta, saj radi dajemo ljudem veselje, dobro glasbo in tisti pozitivni nemir v srcih.

Hvala za vaš čas in še veliko nemirnih let!  

Z. Avbar,  L. Smolič, M. Rogelj, L. Slak


Kdo smo? 

Učenci, ki so se pridružili novinarskemu krožku, so vedoželjni, radovedni, veseli, zabavni, imajo bujno domišljijo in še marsikaj. Preberite, kako so se nekateri med njimi opisali sami.

Sem Zoja in zelo rada plešem. Ko sem izvedela, da bo letos eden izmed krožkov Novinarski krožek, sem se odločila, da se bom prijavila. Zdaj mi ni žal za to odločitev. Zelo se zabavamo. Všeč pa mi je, da imamo lahko svoje novinarčke. Imamo pa tudi dobro mentorico.

Jaz sem Lara. Prijavljena sem na veliko interesnih dejavnosti, novinarski krožek pa je med mojimi najboljšimi. Zelo rada igram tudi v dramskih predstavah, seveda pa sta mi všeč še ples in petje. Po mojem mnenju je novinarstvo moj hobi (konjiček).

Sem Lucija in zelo rada pojem in igram violino. Hodim v Glasbeno šolo Trebnje. Moj najljubši predmet je matematika. Ko bom velika, si želim postati veterinarka, saj obožujem živali. Ko sem v šoli, se zelo rada družim s prijatelji. Med vikendom sem najbolj vesela, če se cela naša 11-članska družina zbere doma.


Novinarski krožek na PŠ Dobrnič

V letošnjem šolskem letu je na PŠ Dobrnič prvič organiziran novinarski krožek, ki ga lahko obiskujejo učenci 3., 4. in 5. razreda. Namenjen je vsem radovednim, vsem, ki radi zastavljajo vprašanja in ki jih zanimajo različne tematike. Tako bomo anketirali učence in morda tudi katerega od učiteljev, pripravljali intervjuje z znanimi in neznanimi osebami, poročali o dogajanju na šoli in še mnogo zanimivega. Vabljeni k prebiranju naših prispevkov.

Učenci novinarskega krožka in mentorica M. Bukovec